Amedia eier over 100 aviser og samarbeider med mange flere. På vårt digitale avisrigg har vi over 130 aviser - og det blir flere for hvert år.
Disse avisene har historisk tillit i den norske befolkningen, og til sammen dekker de hele Norge. Fra vår eldste avis, Drammens Tidende fra 1832, til nykommerne KRS og RA Stavanger, leses Amedias aviser fra nord til sør.
Amedia Annonse gjør at du kan markedsføre samlet via alle våre aviser, og på denne måten oppnår vi noe helt unikt - nasjonal dekning med lokal tilstedeværelse.
Tilliten til våre redaktørstyrte medier er unik. I en tid da falske nyheter er normen, er det stadig flere som søker seg til tryggere kilder for opplysning, og lokalavisa er et medium som folk stoler på.
75 prosent av Norges befolkning leser Amedias aviser hver eneste måned, og bruken av lokalavis øker også blant de unge. Vi samler og foredler innsikt fra innloggede lesere, lesemønstre og artikler i alle våre aviser.
Dette gir deg som annonsør data, innsikt og sist, men ikke minst; rekkevidde.
Våre mange aviser kombinert med vår sentrale annonseorganisasjon gjør at det er enkelt for deg som annonsør å plassere dine dekningskampanjer i en lokal kontekst.
Når du har behov for bred dekning nasjonalt, så har vi satt opp en rekke digitale annonseløsninger for at du skal få best mulig oppmerksomhet rundt din kampanje:
Amedia Nasjonal Dekning - et nasjonalt dekningsprodukt som gjør at du når ut til 1,6 millioner personer i løpet av 72 timer, med premium annonseformater.
Amedia Nasjonal Dominans - muligheten til å eie alle våre beste annonseplasseringer digitalt i en eller flere timer.
Amedia Restplass - vårt rimeligste dekningsprodukt, for annonsører som ønsker maks dekning til minimum pris.
– Vi har utviklet disse dekningsproduktene for at du som annonsør skal kunne dra full nytte av den kraften Amedias aviser har som nasjonalt dekningsmedium. Ved å utnytte det faktum at vi har et sentralt annonserigg som gjør at du kan markedsføre deg over hele landet via en mengde lokale plattformer, har vi oppnådd det vi lenge har ønsket; nasjonal dekning med lokal tilstedeværelse, sier Stian Høidahl, Produktsjef Dekning i Amedia Annonse.
Amedia Annonse er i en særstilling når det gjelder hvor høy oppmerksomhet du som annonsør oppnår hos oss.
Undersøkelser viser at folk bruker dobbelt så lang tid på å scrolle gjennom våre digitale aviser som de gjør på sosiale medier. Kombinert med den høye troverdigheten våre lokale redaksjoner har, gjør dette at annonser i Amedia digitale aviser blir sett og husket.
Vår jobb i Amedia Annonse er å samle den gode oppmerksomheten og den gode dataen fra alle våre aviser, og tilgjengeliggjøre den for våre annonsører gjennom gode, nasjonale dekningsløsninger.
– Vi har lenge jobbet for å skape et system som gir annonsører enkel tilgang til nasjonal dekning gjennom lokalt forankrede aviser, og nå har vi klart det, forteller Høidahl.
Telefon: 02088
E-post:
Schweigaards gate 15
0191 Oslo
PB 1168 Sentrum
0107 Oslo
Design og utvikling av Bonefish.no