10 gode grunner til å annonsere hos Amedia

REKKEVIDDE

Totalt er Amedia Norges nest største dekningsmedium, og når 2,3 millioner mennesker hver eneste dag. Ingen har flere lokale medier – og ingen kan vise til en lokal dekning for annonsørene slik Amedia gjør.

MEST LOKAL

Totalt har Amedia Marked i dag 104 lokale nettaviser/papiraviser. Nærhet er Amedias styrke. Vi kan Norge – på langs og på tvers – og vi trives best på hjemmebane! Det norske folk ønsker lokale medier og nærhet. Lokalavisene er limet i våre lokale samfunn. Ingen kan mer om Norge enn Amedia. Vi kjenner landet vårt – og nordmenn kjenner våre merkevarer!

HØY TROVERDIGHET

Lokale medier har bransjens høyeste troverdighet. Folk har tillit til sine lokale medier. Nærhet gir trygghet. Også reklame blir best likt på lokalt nivå. Folk stoler på redaksjonelt innhold og reklame i lokalmediene.

TRYGT OG GODT

I Amedias medier er annonsen din sikret et trygt miljø. Du får ingen negative overraskelser. Vi er store, men ikke større enn at vi har kontroll på vårt miljø av innhold, enten det er redaksjonelt eller reklame.

EFFEKT AV BESTE KLASSE

Annonsørene får synlighet av beste kvalitet – med in inscreen langt over bransjesnittet. Vi kan formater – både digitale og tradisjonelle. Verktøykassa er stor. Kun erfaring og kunnskap gir det rette valgene av verktøy fra gang til gang og fra situasjon til situasjon.

VI GIR DEG INNSIKT

Nordmenn er mer ulike enn like. Preferanser, atferd, holdninger etc. varierer stort fra lokalsamfunn til lokalsamfunn, og fra by til bygd. Vi kan delene – og vi kan helheten. Dette er komplekse problemstillinger - som vi har stor erfaring med og høy kunnskap om. Vår analyseavdeling jobber hver dag med å undersøke disse forskjellene, kunnskap du kan bruke for å skape best mulig tilpasset budskap.

aID GIR KUNNSKAP OM MÅLGRUPPENE

aID er Amedias identifikasjons- og registreringsverktøy. Med aID får vi tilgang til informasjon om mediebrukerne som ingen andre har. Dette er vår spydspiss inn i dagens og fremtidens medie-Norge. Den som vet mest om brukerne sine, har en stor fordel. I dag har aID 1,9 millioner registrerte brukere. 85 prosent av sidevisningene på lokale nettsider er av innloggede brukere. Det vil si – vi vet hvem de er. Vi eier dataene – og har et tillitsforhold til våre brukere. Ingen data misbrukes, men brukes både til beste for brukerne selv og annonsørene. De multinasjonale cookiene fases nå ut. Nå er det innloggede brukere med ditto dato som gjelder. Derfor tilbyr vi skreddersøm av beste kvalitet til våre annonsører!

KREATIV

Amedias hoder tenker kreative løsninger – og har masse å spille på – både tradisjonelt og digitalt. Og det mangler ikke på virkemidler å nå målgruppen med, enten det er reklame i mange fasonger og varianter, innholdsmarkedsføring inkludert.

STERKERE I BYENE

Med Nettavisen har vi stor dekning i de største byene, og gjennom BA i Bergen, nysatsningene Avisa Oslo og Nidaros i Trondheim, har Amedia valgt å styrke seg kraftig i storbyene. Det gjør oss enda mer konkurransedyktige – mot norske, nordiske og multinasjonale aktører.

VIKTIG FOR DEMOKRATIET

Amedia brenner for god journalistikk og forvaltning av det norske demokratiet, både lokalt og sentralt. Lokale medier er vesentlige i alle våre samfunn. Det gjør Norge rikere – på alle måter.

Ønsker du mer informasjon om annonsering gjennom Amedia Marked?

Kontaktinformasjon til våre selgere:

Du kan også sende mail til
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.!

Vi hører gjerne fra deg!

Design og utvikling av Bonefish.no