Mari Bekken Skageng (39) er ansatt som strategisk Key Account Manager på Amedia Annonse nasjonal. Hun er allerede i gang i jobben.
Amedia har nylig slått sammen nasjonalt og regionalt annonsesalg i en felles struktur. Nytt navn er det også blitt, til Amedia Annonse.
– Jeg setter stor pris på det å få jobbe i et spennende selskap som Amedia. Selskapet står sterkt og er inne i en spennende utvikling. Jeg er klar for å være med på ferden videre, sier Mari Bekken Skageng.
Hun kommer sist fra stillingen som Markedskonsulent hos Consigli. Før det jobbet hun i Viaplay Group, blant annet som senior researcher. Hun kan også se tilbake på snaue seks år som rådgiver hos GroupM.
Av utdanning har Mari Bekken Skageng blant annet en bachelor innen markedskommunikasjon fra Handelshøyskolen BI.
– Vi er svært glade for å ønske Mari velkommen som vår nye KAM i Amedia Annonse. Mari bringer med seg verdifull erfaring og kompetanse som vil styrke vårt team ytterligere og komme kundene våre til gode, sier salgssjef Ragnhild S. T. Kræmer hos Amedia Annonse.